IBM a Twitter ponúkajú nové dátové služby v cloude
Spoločnosti IBM a Twitter ponúkajú nový typ cloudových služieb, ktoré umožnia firmám a vývojárom vyťažiť z dát uverejnených na Twitteri informácie a poznatky relevantné pre podnikanie. V pilotnej fáze projektu bude môcť viac ako sto firemných klientov využívať pri svojich obchodných rozhodnutiach dáta zo sociálnych sietí.
Twitter má ako celosvetová informačná a konverzačná platforma, prostredníctvom ktorej verejne a v reálnom čase zaznievajú názory zo všetkých kútov sveta, výnimočné postavenie ako zdroj dát. Aby však mohli predstavitelia podnikov a firiem nielen načúvať hlasom na sociálnych sieťach, ale aj mohli tieto dáta z Twitteru využívať pri rozhodovaní sa, je potrebné oddeliť na Twitteri relevantné informácie od ostatných dát.
IBM to dosahuje tak, že dáta z Twitteru analyzuje a obohacuje v kombinácii s miliónmi ďalších zdrojov verejných a obchodných dát, ako sú napríklad predpovede počasia, informácie o predaji, produktové štatistiky a podobne. Odkrývajú tak dôležité korelácie, k ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH