IBM kúpila digitálnu agentúru Aperto
Spoločnosť IBM oznámila, že dokončila akvizíciu poprednej nemeckej digitálnej agentúry Aperto, s centrálou v Berlíne, ktorá sa zapojí do do IBM Interactive Experience divízie spoločnosti IBM. Finančné podmienky transakcie neboli zverejnené.
IBM iX divízia a Aperto budú spolu zákazníkom poskytovať interaktívne služby zákaznickej skúsenosti prostredníctvom kombinácie expertných digitálnych a kreatívnych zručností, ako aj špičkových zručností v oblasti dizajnu. Noví ako aj existujúci klienti Aperta budú tak môcť využívať špičkové znalosti IBM v oblasti stratégie, analytiky, ako aj tvorby mobilných a technologických inovácií.
Agentúra Aperto je popredným poskytovateľom digitálnych služieb nielen na nemeckom trhu, ale aj v celej Európe. Viac ako 300 pracovníkov Aperta sa stane súčasťou najväčšej digitálnej agentúry na svete, ktorou podľa časopisu Advertising Age IBM disponuje. Medzi klientov agentúry Aperto patria spoločnosti ako Airbus Group, Volkswagen a Siemens.
Viac informácií nájde ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH