IBM prináša online obchodníkom nové schopnosti
Poskytovať lepšie služby zákazníkom, môžu internetové obchody aj vďaka analýzam bežného hovorového jazyka, ktoré im pomôžu lepšie pochopiť požiadavky svojich klientov.
Spoločnosť IBM uviedla na trh nové služby, ktoré umožnia online obchodom ľahšie získať informácie o aktuálnych predajoch jednotlivých kategórií a produktov nachádzajúcich sa v ich ponuke. Na základe toho sa potom môžu rýchlo a efektívne rozhodnúť, aké opatrenia prijať, aby sa ich predaj zvýšil. Vďaka využitiu nových analytických schopností Watson Analytics získajú prevádzkovatelia internetových obchodov okamžite prehľad o správaní zákazníkov a aktuálnej situácii na trhu.
Preferencie a potreby zákazníkov sa neustále menia, nielen s ohľadom na striedanie ročných období, alebo v závislosti od toho, či ide o predvianočné mesiace, alebo letné výpredaje. Vplyv na zmenu správania zákazníkov majú aj zmeny počasia, ceny konkurencie, alebo aj nové, práve vznikajúce trendy v spoločnosti. Zatiaľ čo dopyt po predmetoch dennej spotre ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH