IONIQ 5 Long Range 2WD Premium / Rodinný klenot
IONIQ 5 sme už testovali v jeho najvýkonnejšej verzii s pohonom všetkých kolies, výkonom 225 kW a v najvyššej výbave Premium. Tentoraz sme mali možnosť vyskúšať aj slabšiu verziu IONIQ 5 Long Range 2WD Premium, ktorá má pohon iba zadnej nápravy a výkon 160 kW.
Vzhľadom na to, že sme sa Ioniqu podrobne venovali v NEXTECH č. 12/2021, zameriam sa teraz hlavne na špecifiká, ktoré prináša verzia iba so zadným pohonom, a na rozdiely oproti „štvorkolke“.
Ako som spomínal v pôvodnej recenzii, Ioniq 5 je prvé vozidlo postavené na novej globálnej modulárnej platforme spoločnosti Hyundai Motor Group určenej pre elektrické vozidlá Electric-Global Modular Platform (E-GMP). Práve táto platforma je kľúčový prvok pre pomerne veľkú variabilitu modelov, ktoré možno na nej postaviť. Dobre to vidieť pri porovnaní Ioniq 5 a Kia EV6. Napriek tomu, že ide v podstate o koncernových súrodencov, na rozdiel od iných výrobcov tu ide o dve úplne iné autá. Pri porovnaní modelu Ioniq 5 so zadným pohonom alebo poh ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH