CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Interakcie so zákazníkmi v reálnom čase zvláda najlepšie softvér SAS

Tlačové správy
0
Konzultanti agentúry Forrester porovnávali tucet dodávateľov softvéru pre manažment zákazníckych interakcií na základe 32 kritérií. Zákazníci dnes využívajú pri nákupnom rozhodovaní a pri interakciách so značkami technológie čoraz intenzívnejšie, a to nielen vďaka smartfónom neustále pripojeným do internetu. Firmám tento trend otvára nové príležitosti pre personalizovanú komunikáciu v reálnom čase – ak vedia reagovať na aktuálne požiadavky a životné situácie spotrebiteľov prakticky okamžite, zvyšujú svoje šance klientov zaujať, alebo si udržať ich náklonnosť. Na rozdiel od bežných marketingových kampaní dokáže týmto spôsobom značka osloviť zákazníka s vhodným odkazom alebo užitočnou informáciou práve v čase, kedy to sám očakáva, alebo kedy je to vzhľadom k jeho životnej situácii vhodné. Pri tejto neľahkej úlohe pomáhajú softvérové nástroje pre analýzy dát a pre vytváranie relevantnej, individualizovanej zákazníckej skúsenosti v reálnom čase, označované ako Real-Time Interaction Manag ... Zobrazit Galériu

SAS Slovakia, s.r.o.

Všetky autorove články
SAS

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať