Internetové služby a ich centralizácia
Určite to poznáte, v prehliadači na záložkách je otvorený Google, Facebook, Gmail, YouTube, eBay. Popri hlavnej činnosti sem-tam odskočí oko a s ním aj myseľ na jednu z uvedených záložiek a tam trávi čas konzumáciou obsahu. Premýšľali ste niekedy nad tým, ako to všetko funguje v pozadí? Napadlo vám niekedy, aké sú alternatívne možnosti k vašim najčastejšie používaným internetovým službám? Čo by vás prinútilo prestať používať tieto služby? Prečo preferujete danú službu pred jej inou alternatívou?
Centralizácia internetových služieb
Pojem centralizácie sa objavuje v ekonomike, politike či oblasti neurovedy. Vo všeobecnosti ide o sústredenie aktivít týkajúcich sa plánovania, správy a riadenia do jedného miesta. Podobný princíp centralizácie dnes možno sledovať aj v oblasti internetových služieb, keď jednotlivé veľké firmy vytvárajú nové služby či skupujú startupy s potenciálom a ich projekty. Asi najznámejšie spoločnosti s takýmito praktikami sú Google, Microsoft alebo Cisco. Jedna orga ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH