Každý chce byť influencer. A kto bude robiť?
Žijeme vo zvláštnej dobe. Hodnoty, ktoré platili po stáročia, už nie sú dostatočne „zaujímavé“. Prednosť dostáva upravená, zlepšená fejková „realita“, ktorá nemá so skutočnou nič spoločné. Stačí si pozrieť Instagram, filtrami a aplikáciami zdokonalené „cicušky“ s napichanými perami, softvérovo nereálne zväčšenými očami, „vyphotoshopovanými“ zubami a pleťou. Baby, ktoré majú prirodzene peknú tvár a normálnu klasickú postavu, sa cítia v takejto konkurencii ako vyblednuté, nezaujímavé až neduživé. Tým, ktoré to psychicky neustoja, to prepne, cítia sa menejcenné, čo často eskaluje až do duševnej poruchy. Alebo sa poddajú mainstreamu a začnú sa tiež vylepšovať. Niektoré to berú ako čistý biznis, a tak do seba zainvestujú, napumpujú sa u plastického chirurga, doladia u vizážistov a kozmetičky, pridajú k tomu štýlovú kerku, a ak majú trochu šťastia, majú po starostiach. Počet ich followerov zázračne narastá, a pokiaľ prekročí určitú už obchodovateľnú hranicu, príde aj biznis. Za jeden post s ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH