CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Klarna vraví Slovensku „Ahoj” so svojou bezúročnou službou „Pay in 3“ a nákupnou aplikáciou

Tlačové správy
0
  • Služba Pay in 3 (Zaplať v 3 platbách) od Klarny umožňuje slovenským zákazníkom rozdeliť si nákupy na internete na tri mesačné bezúročné platby, a to pomocou bežnej debetnej karty
  • Klarna predstavuje na Slovensku svoju univerzálnu nákupnú aplikáciu, ktorá spotrebiteľom umožňuje vykonávať platby, sledovať objednávky, stanoviť si rozpočet a ďalšie funkcie
  • Jedným z prvých partnerov spoločnosti Klarna na slovenskom trhu bude globálny e-shop s módou About You

S_1124 T Gaming Advertisement

Švédsky fintech Klarna, platobná a nákupná služba, ktorá naplno využíva umelú inteligenciu, prináša svoje riešenia i slovenským zákazníkom. Od dnešného dňa tak môžu využívať službu Pay in 3 (Zaplať v 3 platbách) u integrovaných maloobchodných partnerov Klarny online a prostredníctvom aplikácie Klarna, ktorá slovenským spotrebiteľom umožňuje šetriť čas a peniaze, byť informovaní a mať svoje financie pod kontrolou. Flexibilné platobné možnosti spoločnosti Klarna integrovalo viac ako 550 000 maloobchodných partnerov po celom svete a teraz sú dostupné aj na Slovensku u popredných lokálnych a medzinárodných značiek, ako sú About You, GAP, Orsay, Sportega, Lentiamo a Joom.

"Naším cieľom je ponúknuť firmám a ich zákazníkom bezproblémové nakupovanie. Od prezerania stránok až po nákupy poskytujeme viac, než sa od platobnej služby očakáva, a pre našich používateľov robíme niečo navyše. Riešenie Pay in 3 je predovšetkým základným kameňom, ktorý na Slovensku pokladáme – na ňom chceme budovať silné a dlhodobé vzťahy s našimi obchodnými partnermi a zároveň poskytovať skvelý zážitok našim zákazníkom," uviedol Sebastian Siemiatkowski, generálny riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Klarna.

Vďaka službe Pay in 3 (Zaplať v 3 platbách) si môžu spotrebitelia, ktorí si pri platbe na pokladni partnerského e-shopu vyberú službu Klarna, rozdeliť svoje nákupy na tri bezúročné platby, pričom prvá splátka sa platí vopred, ďalšie dve sa účtujú vždy po 30 dňoch. Spotrebitelia si tak môžu rovnomerne rozložiť náklady na nákup a získať tovar skôr, ako zaplatia celú sumu.

Podobne môžu slovenskí spotrebitelia využívať rovnakú funkciu pri nákupoch u integrovaných maloobchodných partnerov prostredníctvom nákupného prehliadača v aplikácii Klarna. Aplikácia Klarna App, ktorá má celosvetovo viac ako 25 miliónov aktívnych používateľov mesačne, spája širokú škálu funkcií, ktoré uľahčujú a spríjemňujú celú nákupnú cestu a zároveň privádzajú zákazníkov s vysokým záujmom o nakupovanie k maloobchodným partnerom spoločnosti Klarna. V aplikácii Klarna App môžu zákazníci:

  • Ušetriť peniaze vďaka atraktívnym ponukám svojich obľúbených značiek
  • Jednoducho sledovať a spravovať všetky svoje minulé a nadchádzajúce Klarna platby
  • Sledovať všetky svoje objednávky na jednom mieste a bezproblémovo spravovať ich vrátenie
  • Pochopiť svoje nákupné zvyky vďaka mesačnému rozpisu svojich výdavkov prostredníctvom Klarny podľa jednotlivých maloobchodných kategórií
  • Mať svoje financie pod kontrolou vďaka nastaveniu mesačného nákupného rozpočtu
  • Zobraziť odhadovanú CO2 stopu všetkých svojich nákupov prostredníctvom Klarny, aby sa mohli počas nakupovania rozhodovať ohľaduplnejšie k životnému prostrediu
  • Uchovávať všetky svoje fyzické vernostné karty v digitálnej podobe a zbierať tak body pri nakupovaní v obchode

„Sme hrdí na to, že môžeme pokračovať v partnerstve s Klarnou aj na ďalších trhoch. Flexibilné platobné riešenia Klarny sa dokonale zhodujú s naším záväzkom urobiť nakupovanie na našej platforme pre našich zákazníkov čo najjednoduchšie a najpríjemnejšie. Sme presvedčení, že toto partnerstvo podporí rast a úspech e-shopov na oboch trhoch,“ povedal Tom Dupont, riaditeľ prevádzky a rozvoja trhu v spoločnosti ABOUT YOU.

„Naša expanzia na Slovensko je ďalším logickým krokom v úsilí Klarny posilniť postavenie spotrebiteľov a obchodníkov na celom svete. Sme nadšení, že môžeme na slovenský trh priniesť naše inovatívne platobné riešenia, ktoré spotrebiteľom ponúkajú väčšiu kontrolu nad ich financiami a obchodníkom poskytujú nástroje, ktoré im pomáhajú rásť a zvyšovať spokojnosť zákazníkov,“ dodal Lukas Dwulit, manažér spoločnosti Klarna pre strednú a východnú Európu.

V posledných rokoch sa Klarna dynamicky rozvíja v regióne strednej a východnej Európy (Poľsko, Česká republika, Maďarsko a Rumunsko) a spolupracuje s lokálnymi značkami, ktorým pomáha rásť a expandovať na zahraničné trhy. Po úspešnom vstupe do Českej republiky predstavuje expanzia na Slovensko prirodzený vývoj a reakciu na rastúci dopyt po flexibilných platobných riešeniach v regióne.

Viac informácií o ponuke spoločnosti Klarna na Slovensku nájdete na stránke klarna.com/sk.

Tlačové materiály k uvedeniu spoločnosti Klarna na slovenský trh nájdete tu.

O Klarne

Klarna si od roku 2005 kladie za cieľ urýchliť obchodovanie, ktorého stredobodom sú potreby spotrebiteľov. S viac ako 150 miliónmi aktívnych používateľov na celom svete a 2 miliónmi transakcií denne prináša Klarna férové, udržateľné a umelou inteligenciou poháňané platobné a nákupné riešenia, ktoré prinášajú revolúciu v spôsobe, akým ľudia nakupujú a platia online, a umožňuje spotrebiteľom nakupovať rozumnejšie, s väčšou dôverou a pohodlnejšie. Viac ako 500 000 globálnych maloobchodníkov integruje inovatívne technológie a marketingové riešenia Klarny za účelom podpory rastu a lojality vrátane spoločností H&M, Saks, Sephora, Macy's, IKEA, Expedia Group, Nike a Airbnb. Ďalšie informácie nájdete na https://klarna.com/.

Klarna je spoločnosť vedená zakladateľmi, za ktorou stojí Sequoia Capital a široká základňa medzinárodne významných investorov a inštitúcií vrátane Bestseller, Commonwealth Bank of Australia, Mubadala Investment Company, Silver Lake, Dragoneer, GIC, BlackRock, Wellcome Trust, CPP Investments a Atomico.

Zobrazit Galériu

Klarna

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať