Kontaktné šošovky s AR pre športovcov
Spoločnosť Mojo Vision so sídlom v Saratoge v Kalifornii získala od investorov ako Amazon Alexa Fund, PTC, Edge Investments, HiJoJo Partners a ďalších 45 miliónov dolárov na prispôsobenie svojich kontaktných šošoviek s rozšírenou realitou na prácu so športovými a fitnes aplikáciami. Mojo Vision chce poskytovať údaje o výkone a štatistiky v reálnom čase športovcom, ako sú bežci, cyklisti, golfisti, ako aj ľuďom cvičiacim v posilňovniach prostredníctvom intuitívneho hands-free používateľského rozhrania Mojo Lens, ovládaného očami.
V nedávnom prieskume s viac ako 1300 športovcami Mojo Vision zistil, že športovci sa veľmi spoliehajú na údaje z nositeľnej elektroniky a vyjadrujú potrebu rôznych spôsobov poskytovania údajov. Štúdia ukázala, že takmer 74 % ľudí zvyčajne alebo vždy používa nositeľné zariadenie na sledovanie údajov o výkone počas cvičenia alebo aktivity. Existuje však dopyt po zariadeniach, ktoré dokážu poskytnúť lepší prístup k údajom o výkone v reálnom čase – 83 % responde ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH