Koronavírusové „prázdniny“: 49 % rodičov púšťa deťom kvôli pracovným povinnostiam televízor
Osem z desiatich detí, ktoré sledujú online videá, trávi čas na YouTube, viac ako tretina sleduje Netflix, zistil výskum Samsungu.
Bratislava, 4. júna 2020 – Výrazný nárast záujmu o televízne vysielanie, streamovacie a ďalšie video služby zaznamenal u slovenských detí počas doby, čo sú uzavreté školy, výskum spoločnosti Samsung. Viac ako štvrtina detí trávi pri televíznej obrazovke dve až tri hodiny denne a takmer 28 % rovnaký čas venuje mobilným telefónom, tabletom, počítačom alebo herným konzolám. Z televízneho vysielania školáci dávajú prednosť pred špeciálnymi výukovými programami rozprávkam a animovaným seriálom.
„Zvýšený záujem o televízne vysielanie potvrdili aj výsledky píplmetrov spoločnosti PMT, podľa ktorých bol marec mesiacom s najvyššou sledovanosťou v histórii merania televízie od roku 2004. Predbehol dokonca aj tradične najsledovanejší december,“ hovorí Michal Forejt, riaditeľ divízie spotrebnej elektroniky spoločnosti Samsung Electronics Czech and Slovak. „Z nášho výs ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH