Krátke videá valcujú internet
V poslednom čase sú čoraz populárnejšie krátke videá. Do značnej miery k tomu prispela sociálna sieť TikTok, ktorá je na takýchto videách založená. Ďalší dôvod je, že ľudia už ani nevedia dlhšie udržať pozornosť.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Video presahujúce 30 sekúnd už považujú za dlhé, a aby mu vôbec venovali pozornosť a nepreskočili ho, musí ich zaujať v priebehu prvých troch sekúnd. Aj preto sa krátke videá, ktorých typická dĺžka je 15 sekúnd, stali fenoménom a neodmysliteľnou súčasťou digitálnej kultúry.
Pravdepodobne ste čakali, že v súvislosti s krátkym časom, po ktorý dokážeme udržať pozornosť, spomenieme hlavne mladých, konkrétne generáciu Z, no nie je to tak. Už pred dvadsiatimi rokmi sa na tréningoch prezentačných zručností vysvetľovala jedna z hlavných zásad, že prezentujúci má približne 15 sekúnd na to, aby poslucháčov zaujal. Inak sa na prednášku nesústredia a budú sa rozptyľovať čítaním časopisov či prezeraním internetu. Smartfóny vtedy ešte neboli. Aby prez ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH