S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Kvalitná analýza ako základ úspechu webu

0
Analýza kedysi „Dobrý deň, spravte mi, prosím, web, nech je podobný ako xy.sk, ale modrý. A hlavne nech je tam veľké logo." Nie je to tak dávno, keď toto predstavovalo vrchol analýzy webu. Majiteľ firmy si pozrel stránky konkurencie, o ktorej vedel, že sa jej darí, a skopíroval to v planej nádeji, že zopakuje konkurenčný úspech. Čo tam po vlastnom obchodnom modeli, po unikátnosti. Veď kopírovanie je istota. Analýza dnes Pri spojení analýza webu vám možno príde na um analýza SEO. A máte aj sčasti pravdu. Ale len sčasti. Analýza SEO je dnes buzzword, za ktorý sa skrývajú často rôzni šarlatáni v snahe vytiahnuť z (predovšetkým) menších firiem peniaze. A výsledok takejto analýzy? „Na stránke nemáte validný kód, chýba vám tam nadpis h2 a hustota slova blablabla je 3,9 %". Čas prípravy - 30 minút (prezretie zdrojového kódu, skopírovanie URL do validátora, zmena názvu webu v záhlaví dokumentu). Cena - rôzna (závislá od schopnosti fabulovať) - od 50 do 1000 eur. A prínos pre biznis? Nulový. ...