Kvalitná analýza ako základ úspechu webu
Analýza kedysi
„Dobrý deň, spravte mi, prosím, web, nech je podobný ako xy.sk, ale modrý. A hlavne nech je tam veľké logo." Nie je to tak dávno, keď toto predstavovalo vrchol analýzy webu. Majiteľ firmy si pozrel stránky konkurencie, o ktorej vedel, že sa jej darí, a skopíroval to v planej nádeji, že zopakuje konkurenčný úspech. Čo tam po vlastnom obchodnom modeli, po unikátnosti. Veď kopírovanie je istota.
Analýza dnes
Pri spojení analýza webu vám možno príde na um analýza SEO. A máte aj sčasti pravdu. Ale len sčasti. Analýza SEO je dnes buzzword, za ktorý sa skrývajú často rôzni šarlatáni v snahe vytiahnuť z (predovšetkým) menších firiem peniaze. A výsledok takejto analýzy? „Na stránke nemáte validný kód, chýba vám tam nadpis h2 a hustota slova blablabla je 3,9 %". Čas prípravy - 30 minút (prezretie zdrojového kódu, skopírovanie URL do validátora, zmena názvu webu v záhlaví dokumentu). Cena - rôzna (závislá od schopnosti fabulovať) - od 50 do 1000 eur. A prínos pre biznis? Nulový. ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH