Myslieť na zmenu alebo zmeniť myslenie?
Očakávania klienta a situácia na trhu nie sú konštantné, menia sa čoraz rýchlejšie a veľakrát nepredvídateľne. Logickým vyústením tejto situácie je fakt, že úspech dnešnej spoločnosti je závislý od toho, ako pružne dokážu na tieto zmeny reagovať a odpovedať formou nových, resp. zmenených produktov alebo služieb, ktoré sa viac približujú očakávaniam ich klientov.
Odpoveďou na tento, ale aj iné problémy v oblasti softvérového inžinierstva bol vznik nového prístupu k vývoju softvérových riešení, ktorý vznikol začiatkom 21. storočia a na prvé miesta v hodnotovom rebríčku kladie jednotlivcov a interakciu medzi nimi, funkčný softvér, úzku spoluprácu s klientom a schopnosť reagovať na zmeny. Reč je o agilnom prístupe.
Aj keď sa pojem Agile a jeho konkrétne implementácie ako Scrum alebo Kanban v rámci západnej Európy v súčasnosti berú de facto ako štandard, implementácie v rámci regiónu CEE sú dnes poväčšine v pilotných fázach. Dôležitosť IT a jej včlenenie do stratégie spoločnosti dnes už n ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH