Lenovo získalo prestížne ocenenie Superbrands
Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands udelila Lenovu na Slovensku cenu Slovak Superbrands Award 2016. S týmto ocenením sa tak Lenovo zaradilo do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Council-u sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Ing. Vladimír Varzaly, Country Sales Manager, Lenovo Slovakia je s týmto ocenením veľmi spokojný: „Samozrejme, každé takéto ocenenie teší. Úprimne, pre nás v Lenove to nie je veľkým prekvapením. Každoročný interný prieskum vnímania značky ukázal našu silnú pozíciu na trhu. Podľa štatistík sme na slovenskom trhu už viac ako dva roky jasným lídrom v predaji osobných počítačov a tabletov a počas minulého roka sme zaznamenali najprudší nárast v pred ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH