Zákazník Zľavomatu sa za päť rokov zmenil – chce viac pohodlia a inšpirácie
Vyše desať rokov masáží, 58 ton pizze či 1 200 rokov dovolenky si dopriali ľudia cez Zľavomat od jeho vzniku na slovenskom trhu. Zákazníci si za päť rokov existencie najväčšieho zľavového portálu kúpili viac ako 3,5 milióna kupónov za 64 miliónov eur a ušetrili tak rekordných 9,8 milióna eur! Podľa šéfa Zľavomatu Aleša Mlátilíka sa však zákazník Zľavomatu výrazne zmenil – vyžaduje najmä inšpiráciu, kvalitný servis a pohodlný nákup.
„Fenomén zliav na Slovensku aj v Česku prešiel za ostatných päť rokov prudkými zmenami. Zatiaľ čo v roku 2011 sa ľudia v Česku aj na Slovensku ešte len učili dôverovať Zľavomatu a reagovali najmä na výšku zľavy, v súčasnosti je už situácia iná. Ľudia sú náročnejší na kvalitu aj zákaznícku starostlivosť,“ povedal Aleš Mlátilík, riaditeľ Zľavomat.sk, ktorý patrí do skupiny Slevomat Group: „Ľudia si za päť rokov na Zľavomat zvykli aj ako na portál, kde nájdu vždy inšpiráciu, ako zaujímavo stráviť voľný čas, na zaujímavé darčeky či relax a ešte k tomu aj ušetr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH