CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Maloobchod sa mení, budú sa zatvárať predajne

0
Takmer šesť z desiatich predstaviteľov maloobchodu sa domnieva, že kamenné obchody sa do roku 2020 výrazne zmenia. Najvyššou prioritou pre takmer polovicu maloobchodných spoločností je pochopenie potrieb zákazníka. Ich manažment však priznáva, že má pred sebou veľa práce. Nové produkty, ktoré významne prispievajú k obratom firiem dnes vznikajú najmä na základe zozbieraných zákazníckych dát. Tieto zistenia vyplynuli z globálneho spotrebiteľského prieskumu Top of Mind 2018. Udržiavanie kontaktu so zákazníkmi 24 hodín denne, sedem dní v týždni je prioritou pre 46 % respondentov tohto prieskumu. A toto budovanie vzťahov nemusí byť zákonite v online podobe. Niektoré firmy ponúkajú nepretržitú 24-hodinovú zákaznícku linku a zreteľne ju propagujú na svojich webových stránkach. Možnosť hovoriť priamo s priateľským, dobre vyškoleným a informovaným personálom v prípade, že zákazník má otázku alebo sťažnosť, môže pomôcť posilniť vzťah medzi zákazníkmi a značkou a budovať lojalitu. Ľudia sa dn ... Zobrazit Galériu

KPMG Slovensko spol. s r.o.

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať