Manažéri stále dôverujú tlačeným médiám
Viac ako dve tretiny slovenských manažérov považujú za najdôležitejší zdroj informácií pre svoj biznis priame kontakty v rámci podnikatelskej siete. Tlačené médiá však zostávajú dôležitým zdrojom informácií. Televízia a rozhlas sú značne v úzadí. Tieto zistenia vyplynuli z prieskumu KPMG Pulz ekonomiky 2016.
V regióne strednej a východnej Európy (ďalej v texte ako región SVE) je najpreferovanejším zdrojom biznis informácií sieť obchodných kontaktov pre tri pätiny opýtaných manažérov. Viac ako polovica sa spolieha na online médiá a špecializované databázy. Na Slovensku majú osobné kontakty ešte vyššiu váhu. Za najrelevatnejší zdroj pri rozhodovaní ich považuje sedem z desiatich slovenských top manažérov.
Slovenskí respondenti prieskumu KPMG považujú tlačené a tzv. online médiá za rovnocenný zdroj infomácií. Informácie pre svoje biznis rozhodnutia tu hľadá zhodne po 62 % respondentov.
“Vo väčšine odvetví sú súčasťou úspechu v podnikaní dobré osobné kontakty a referencie. Slovenské tl ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH