CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Manažéri stále dôverujú tlačeným médiám

Tlačové správy
0
Viac ako dve tretiny slovenských manažérov považujú za najdôležitejší zdroj informácií pre svoj biznis priame kontakty v rámci podnikatelskej siete. Tlačené médiá však zostávajú dôležitým zdrojom informácií. Televízia a rozhlas sú značne v úzadí. Tieto zistenia vyplynuli z prieskumu KPMG Pulz ekonomiky 2016. V regióne strednej a východnej Európy (ďalej v texte ako región SVE) je najpreferovanejším zdrojom biznis informácií sieť obchodných kontaktov pre tri pätiny opýtaných  manažérov. Viac ako polovica sa spolieha na online médiá a špecializované databázy. Na Slovensku majú osobné kontakty ešte vyššiu váhu. Za najrelevatnejší zdroj pri rozhodovaní ich považuje sedem z desiatich slovenských top manažérov. Slovenskí respondenti prieskumu KPMG považujú tlačené a tzv. online médiá za rovnocenný zdroj infomácií. Informácie pre svoje biznis rozhodnutia tu hľadá zhodne po 62 % respondentov. “Vo väčšine odvetví sú súčasťou úspechu v podnikaní dobré osobné kontakty a referencie. Slovenské tl ...

Redakcia

Všetky autorove články
prieskum KPMG tlacene media

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať