S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Marketingové triky na hranici korektnosti a za ňou

0
Marketéri a obchodníci často využívajú rôzne stratégie, ktoré sú technicky legálne, no balansujú na hranici etiky a môžu byť pre zákazníka zavádzajúce. Tieto triky podkopávajú dôveru zákazníkov a môžu mať aj právne následky pre firmy, ktoré ich využívajú. Spotrebitelia, ktorí tieto taktiky poznajú, sú menej náchylní nechať sa oklamať. Preto sme tento článok zaradili do obdobia predvianočných nákupov. Predvianočné obdobie, charakteristické zvýšeným záujmom o nakupovanie, je príležitosť na naverbovanie nových členov pre multilevel marketing, preto sa budeme venovať aj tejto problematike. {{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}  Triky v kamenných predajniach a e-shopoch Nemáme, samozrejme, na mysli marketingové „evergreeny“ typu rozmiestnenie tovaru tak, aby ste pri bežnom nákupe museli prejsť celú alebo takmer celú predajnú plochu, cenovky končiace sa na 99, alebo lákanie zákazníka na lacné ceny jedál v reštaurácii, ktorá je súčasťou predajne, ale triky, ktoré ohýbajú pravdu, prípadne ich ...

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať