Marketingové triky na hranici korektnosti a za ňou
Marketéri a obchodníci často využívajú rôzne stratégie, ktoré sú technicky legálne, no balansujú na hranici etiky a môžu byť pre zákazníka zavádzajúce. Tieto triky podkopávajú dôveru zákazníkov a môžu mať aj právne následky pre firmy, ktoré ich využívajú. Spotrebitelia, ktorí tieto taktiky poznajú, sú menej náchylní nechať sa oklamať. Preto sme tento článok zaradili do obdobia predvianočných nákupov. Predvianočné obdobie, charakteristické zvýšeným záujmom o nakupovanie, je príležitosť na naverbovanie nových členov pre multilevel marketing, preto sa budeme venovať aj tejto problematike.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Triky v kamenných predajniach a e-shopoch
Nemáme, samozrejme, na mysli marketingové „evergreeny“ typu rozmiestnenie tovaru tak, aby ste pri bežnom nákupe museli prejsť celú alebo takmer celú predajnú plochu, cenovky končiace sa na 99, alebo lákanie zákazníka na lacné ceny jedál v reštaurácii, ktorá je súčasťou predajne, ale triky, ktoré ohýbajú pravdu, prípadne ich ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH