Martin Doležal sa stal novým vedúcim brand marketing tímu českého a slovenského Samsungu
Rozvoj a riadenie značky Samsung na lokálnej úrovni v Českej republike a na Slovensku, reklamné aktivity a sociálne médiá v rámci spoločnosti Samsung Electronics Slovakia a Slovak má po novom na starosti Martin Doležel (34 rokov). Vo funkcii vedúceho brand marketing tímu reportuje Martinovi Markovi, riaditeľovi korporátneho marketingu.
Martin Doležel patrí medzi dlhoročných zamestnancov Samsungu. V spoločnosti pôsobí od roku 2015, kedy nastúpil do pozície Senior Channel Marketing Specialist. Plánoval spoločné marketingové kampane s obchodnými partnermi zamerané na smartfóny, tablety, nositeľné zariadenia a bezdrôtové slúchadlá. Viedol obchodné rokovania a pripravoval marketingové aktivity, plánoval propagačné akcie a vytváral rozpočty. Od roku 2019 je v tuzemskej pobočke Samsung Electronics vo funkcii Campaign and Channel Marketing Managera, v ktorej riadil komplexné marketingové kampane pre mobilné zariadenia. Dlhodobo sa v Samsunge venuje rozvoju a podpore mobilného gamingu a e-špor ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH