Microsoft, Apple a Google sa chystajú na vojnu o firemné tablety
Na trhu s tabletmi zúri cenová vojna a najmä modely určené pre koncových používateľov sú predávané za veľmi nízke ceny, marže pre výrobcov sú tak minimálne. V oblasti tabletov určených pre firmy je však situácia iná, čoho sú si veľkí hráči dobre vedomí. Na rozdiel od koncového trhu, ktorý je už vysoko saturovaný, sa firmy až teraz začínajú obzerať, aké tablety by si zadovážili. Ich priority sú pritom výrazne odlišné, než je to u bežných používateľov, a hlavnou hviezdou tu nie je Google so svojím Androidom, ale Apple a výhľadovo aj Microsoft.
Tablety pre firmy začínajú byť pre veľkých hráčov atraktívne Problémom koncového trhu je aj fakt, že kto si chcel tablet kúpiť, ten ho už má a vzhľadom na to, že inovácie už výrazne spomalili, obmena za nové modely bude pomalšia, než sa pôvodne čakalo. Vo výsledku to znamená, že predpovede intenzívneho rastu predajov počas ďalších rokov zostanú nesplnené. Tablety pre biznis sú pritom úplne iná kategória - dopyt tu stále rastie, marže sú ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH