Mobilné technológie využívajú v praxi aj servisní technici
Mobilita si nachádza cestu do každej sféry ľudského života, ten pracovný nevynímajúc. Spoločnosti KODYS SLOVENSKO a Resco prinášajú preto na trh aplikáciu ibcsSwift, ktorá uľahčí prácu obchodných a servisných pracovníkov v teréne. Aplikácia poskytuje relevantné dáta o klientskom prípade technikom, opravárom, či obchodným zástupcom priamo z ich mobilného zariadenia, bez potreby kontaktovať ďalší support.
Predstavte si, že ste napríklad opravár práčok. Máte výjazd, no v kancelárii si zabudnete adresu na zákazníka. Ako naschvál vám práve ani zákazník, ani nikto z kolegov nezdvíha, a vy sa tak neviete dostať na adresu. Neostáva vám nič iné, než sadnúť do auta a ponáhľať sa naspäť do kancelárie. Išlo by to aj inak?
Etablované slovenské spoločnosti KODYS SLOVENSKO a Resco, so skúsenosťami vo sfére výroby a mobility, sa rozhodli zamerať práve na tento typ pracovných problémov. Vznikla preto aplikácia ibcsSwift, ktorá umožňuje mať všetky firemné a klientske údaje vždy pohodlne so sebou. Serv ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH