NASES: Sme radi, že môžeme prispieť k rozvoju infocentra bratislavského magistrátu
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) privítala v uplynulých dňoch zástupcov Magistrátu hlavného mesta. Cieľom stretnutia bola diskusia a odovzdanie skúseností v oblasti komunikácie s klientmi pre zavedenie služieb infocentra bratislavského magistrátu.
Korektné vzťahy medzi bývalým a súčasným vedením NASES sú dôkazom stretnutia zástupcov oboch organizácii. Zástupcovia bratislavského magistrátu spolu s Lukášom Sojkom, bývalým generálnym riaditeľom NASES, boli hosťami Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby, kde si pozreli úspešne zavedený model Ústredného kontaktného centra. Počas svojej návštevy získali informácie o fungovaní Ústredného kontaktného centra i jeho samotnej prevádzke, odpovede na svoje otázky a na praktickej ukážke zistili, ako prebieha celý proces poradenstva klientovi, teda od nahlásenia až po samotné vyriešenie požiadavky.
Ústredné kontaktné centrum NASES aktuálne obsluhuje 17 zamestnancov a jeho nosnou náplňou je pomoc a podpora obč ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH