NAY umiestnila nové centrum zákazníckych služieb v okrese s dlhodobo vysokou mierou evidovanej nezamestnanosti
Od septembra tohto roka funguje vo Vranove nad Topľou nové Centrum zákazníckej podpory a prevádzky predaja spoločnosti NAY. Zákazníci dostanú telefonické poradenstvo pri výbere tovaru, vybavia svoje objednávky, vyriešia pohľadávky a takisto vybavia popredajný servis a reklamácie. V Centre zákazníckej podpory a prevádzky nájde prácu vyše 40 Vranovčanov a ľudí z blízkeho okolia. Investícia do centra dosiahne viac ako 100 000 €.
Aktuálne má NAY zaškolených 21 zamestnancov, počas októbra 2016 však obsadzuje ďalšie pozície špecialistov a operátorov.
Centrum zákazníckej podpory a prevádzky predaja od septembra poskytuje podporu českým zákazníkom siete Electro World a počas vianočnej sezóny rozšíri podporu aj pre slovenských zákazníkov siete predajní NAY. Spoločnosť NAY a. s., ktorá je najväčším slovenským maloobchodným predajcom spotrebnej elektroniky, totiž prevádzkuje tiež sieť Elektro World v Českej republike.
Okres Vranov nad Topľou patrí medzi najmenej rozvinuté okresy s dlhodobo vy ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH