Na slovenský trh prichádza c-all
Odteraz ľahko zmeriate aj telefonické dopyty zákazníkov
Spoločnosť Evis Solutions, s. r. o., prichádza na Slovensko s novinkou, ktorá vnáša nové svetlo do prostredia online aj offline kampaní. Riešenie c-all totiž umožňuje efektívne meranie telefonických dopytov, takže klienti môžu ešte lepšie zhodnotiť svoje investície do reklamy a optimalizovať kampane aj tam, kde to doteraz nebolo možné.
„Inšpirovala nás absencia možností sledovať zdroje telefonických dopytov. Vo vyspelých krajinách sú pritom podobné analytické nástroje pomerne bežné,“ vysvetľuje Janka Krištof zo spoločnosti Evis Solutions. „Uvedomili sme si, že existuje veľké množstvo oblastí, v ktorých dochádza k početným telefonickým požiadavkám. Týka sa to napríklad klientov špecializujúcich sa na nehnuteľnosti, cestovný ruch, zdravotnícke zariadenia, pôžičky, úvery, poistenie, lízing, ubytovanie, prepravu, reštauračný biznis a mnohé ďalšie. V týchto oblastiach sa klienti namiesto webového formulára oveľa viac spoliehajú na kl ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH