Nástroj na monitorovanie spotrebiteľov v sociálnych sieťach a vytváranie obchodných príležitostí
Výkonný riaditeľ spoločnosti Oracle Larry Ellison predstavil na konferencii Oracle OpenWorld nástroj typu Social Relationship Management (SRM), ktorý podnikom umožňuje analyzovať a riadiť interakcie naprieč rôznymi sociálnymi platformami. Tieto procesy prebiehajú v reálnom čase a poskytujú podnikom celkový pohľad na správanie spotrebiteľov. Pomocou Oracle SRM možno sledovať dianie v sociálnych sieťach, zapojiť sa doň, vytvoriť si nové obchodné príležitosti a pomáhať predajom. Balík je integrovaný s ďalšími podnikovými aplikáciami a marketingovým tímom umožní integrovať sociálne médiá do svojich webových stránok a ďalších marketingových nástrojov.
Oracle SRM poskytuje zabezpečenú platformu na spoluprácu v reálnom čase, ktorá je dostupná používateľom vnútri organizácie i mimo nej. Marketingoví špecialisti môžu pomocou tohto nástroja centrálne vytvárať, publikovať, moderovať, riadiť, merať a reportovať kampane naprieč rôznymi sociálnymi sieťami a platformami. Nástroj umožňuje publi ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH