CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Naučte sa vyvíjať aplikácie pre Android za 14 dní – grafika I

0
Grafika je jedným z najdôležitejších dizajnových aj výrazových prostriedkov mobilných aplikácií. Moderné zariadenia využívajúce platformu Android disponujú výkonnými procesormi, hardvérovo akcelerovanou grafikou a displejmi s vysokým rozlíšením, takže ani náročná 2D a 3D grafika pre ne nepredstavuje problém Na vykreslenie grafiky má Android aplikácia niekoľko možností na zobrazenie statických, alebo dynamicky sa meniacich grafických prvkov. Grafické prvky je možné vykresľovať buď cez View, alebo Canvas. Vykresľovanie grafických objektov prostredníctvom objektu View je jednoduchšie, no menej flexibilné. Využíva sa vtedy, ak sa nakreslené grafické prvky aktualizujú zriedkavo, prípadne vôbec. Vykresľovanie s využitím objektu Canvas je  zložitejšie, no oveľa flexibilnejšie a výkonnejšie.  Dá sa využiť aj pre častú aktualizáciu grafických prvkov. Ako vyplýva z názvu zložky Drawable, je určená pre objekty, ktoré je možné vykresliť, teda obrázky, tvary a podobne. Statickú grafiku definova ... Zobrazit Galériu

Luboslav Lacko

Všetky autorove články
Vývoj Android Android Studio Android aplikácie

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať