Nešpehuje vás vaša telka?
V súčasnosti sa smart TV stali bežnou súčasťou domácností po celom svete. Možnosť pripojenia na internet a prístup k rôznym streamovacím platformám urobili z televízorov všestranné zariadenia, ktoré ponúkajú oveľa viac než len tradičné vysielanie. No ako sa tieto technológie vyvíjajú, stávajú sa aj nástrojmi na zber dát o správaní používateľov. Tento článok sa zameriava na technológiu automatického rozpoznávania obsahu (ACR), ktorá hrá kľúčovú úlohu v zbere dát zo smart TV. Vychádza zo štúdie vykonanej v rámci amerického a britského trhu, no bolo by naivné predpokladať, že v rámci európskeho trhu sú tieto praktiky výrobcov diametrálne odlišné. Štúdia skúmala správanie smart televízorov dvojice kórejských značiek. Otázku etiky takéhoto zberu dát necháme na posúdenie každému čitateľovi, nás bude zaujímať hlavne technická stránka tohto fenoménu.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Automatické rozpoznávanie obsahu (ACR) je technológia, ktorá umožňuje smart TV zisťovať, aký obsah sled ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH