ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Nešpehuje vás vaša telka?

0
V súčasnosti sa smart TV stali bežnou súčasťou domácností po celom svete. Možnosť pripojenia na internet a prístup k rôznym ­streamovacím platformám urobili z televízorov všestranné zariadenia, ktoré ponúkajú oveľa viac než len tradičné vysielanie. No ako sa tieto technológie vyvíjajú, stávajú sa aj nástrojmi na zber dát o správaní používateľov. Tento článok sa zameriava na technológiu automatického rozpoznávania obsahu (ACR), ktorá hrá kľúčovú úlohu v zbere dát zo smart TV. Vychádza zo štúdie vykonanej v rámci amerického a britského trhu, no bolo by ­naivné predpokladať, že v rámci európskeho trhu sú tieto praktiky výrobcov diametrálne odlišné. Štúdia skúmala správanie smart televízorov dvojice kórejských značiek. Otázku etiky takéhoto zberu dát necháme na posúdenie každému čitateľovi, nás bude zaujímať hlavne technická stránka tohto fenoménu.   {{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}} Automatické rozpoznávanie obsahu (ACR) je technológia, ktorá umožňuje smart TV zisťovať, aký obsah sled ...

René Hubinský

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať