S_1124_Flexcam Advertisement S_1124_Flexcam S_1124_Flexcam Advertisement

Objem internetovej reklamy dosiahol vlani 75,5 mil. eur

0
Objem internetovej reklamy dosiahol v minulom roku na Slovensku viac ako 75,5 mil. eur. V medziročnom porovnaní je to nárast o 14,7 %. Ako ďalej informovalo združenie IAB Slovakia, sumárny pohľad na vývoj online reklamy je významne ovplyvnený odhadovanými číslami nadnárodných nečlenských a domácich hráčov. Firma pristúpila k prerozdeleniu objemu nečlenských médií medzi takzvané paid for search a display. Preto medziročné porovnanie nie je možné. Zo sumárneho pohľadu dosiahla kategória display 48 % z celkových príjmov a paid for search 25 %. Kategória classifieds and directories evidovala podiel 25 % na celkových príjmoch. Ide podľa vyjadrení združenia o progresívne rastúci typ reklamy, kde bol medziročný nárast o 20 %. V minulom polroku združenie percentuálne zhodnotilo aj vývoj v oblasti mobilnej a video reklamy členov. Vlaňajší objem v tejto oblasti bol približne 1,6 mil. eur. V medziročnom porovnaní príjmy členov z video reklamy poklesli, avšak príjmy z mobilnej reklamy vz ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať