Objem internetovej reklamy dosiahol vlani 75,5 mil. eur
Objem internetovej reklamy dosiahol v minulom roku na Slovensku viac ako 75,5 mil. eur. V medziročnom porovnaní je to nárast o 14,7 %. Ako ďalej informovalo združenie IAB Slovakia, sumárny pohľad na vývoj online reklamy je významne ovplyvnený odhadovanými číslami nadnárodných nečlenských a domácich hráčov.
Firma pristúpila k prerozdeleniu objemu nečlenských médií medzi takzvané paid for search a display. Preto medziročné porovnanie nie je možné. Zo sumárneho pohľadu dosiahla kategória display 48 % z celkových príjmov a paid for search 25 %. Kategória classifieds and directories evidovala podiel 25 % na celkových príjmoch. Ide podľa vyjadrení združenia o progresívne rastúci typ reklamy, kde bol medziročný nárast o 20 %.
V minulom polroku združenie percentuálne zhodnotilo aj vývoj v oblasti mobilnej a video reklamy členov. Vlaňajší objem v tejto oblasti bol približne 1,6 mil. eur. V medziročnom porovnaní príjmy členov z video reklamy poklesli, avšak príjmy z mobilnej reklamy vz ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH