Online nakupovanie darčekov preferuje viac ako 56 % Slovákov.
Nakupovanie prostredníctvom online portálov je najmä pred Vianocami veľmi trendy. V tomto období by viac ako 56 % Slovákov uprednostnilo online nákupy z pohodlia práce, či domova. Priemerne sme pritom ochotní minúť na darčeky až 110 EUR. Aj to ukázal prieskum, ktorý uskutočnila ZlavaDna.sk na začiatku decembra tohto roka. „Počas Vianoc u nás nakupuje o 30 % viac zákazníkov, pričom pred rokom sme predali takmer 20 000 darčekov za skoro 550 000 EUR. Tento rok očakávame až 10 % nárast predaja," uviedla riaditeľka ZlavaDna.sk Svetlana Tarageľová.
Trend online nákupov
Pri rozhodovaní o nákupe je pre viac ako polovicu Slovákov stále najsilnejším argumentom cena. Prieskum realizovaný portálom ZlavaDna.sk ukázal aj to, že v súčasnosti sa 20 % z nich rozhoduje podľa aktuálnych zliav či akcií. Hlavnou motiváciou pri nakupovaní darčekov je vždy prekvapiť, či potešiť blízkych, no financie majú posledné slovo.
Vianočné nakupovanie začína už začiatkom novembra, pričom každým rokom čoraz viac odkladá ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH