Operátor Three chce v Británii a Taliansku blokovať reklamu už na úrovni siete
Dvaja európski mobilní operátori majú v úmysle zablokovať on-line reklamy na svojich sieťach, čo by ohrozilo zaužívaný obchodný model. Operátori Three UK a Three Italia spolupracujú s izraelskou spoločnosťou Shine na príslušnej technológii, ktorú by neskôr prípadne sprístupnili aj iným operátorom zo svojej skupiny.
Obaja mobilní operátori sú vo vlastníctve CK Hutchison Holdings Ltd., holdingu, ktorý riadi ázijský miliardár Li Ka-Shing a vlastní mobilné siete aj v Írsku, Rakúsku, Švédsku, Dánsku, Hongkongu a Indonézii.
„Nemyslíme si, že by sme mali nútiť zákazníkov platiť za dáta využívané na mobilnú reklamu,“ povedal Tom Malleschitz, marketingový riaditeľ Three vo Veľkej Británii. „Irelevantné a dátovo náročné mobilné reklamy obťažujú zákazníkov a ovplyvňujú ich dátové prenosy.“
Platforma Shine zabraňuje zobrazovaniu on-line reklám reklamných sietí, ktoré prevádzkuje napr. Alphabet Inc. (Google), v prehliadačoch a aplikáciách. Na rozdiel od blokovačov, ktoré si používatelia sťahuj ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH