Orange Slovensko s novými riaditeľmi v oblasti marketingu, obchodu a stratégie
Od 1. 7. 2019 dochádza v spoločnosti Orange Slovensko k viacerým organizačným zmenám s cieľom zefektívniť a zjednotiť fungovanie predajných a marketingových kanálov, ako aj kvalitnejšie napĺňať zákaznícke potreby a zákazníkom prinášať ešte lepšiu užívateľskú skúsenosť. S neustále narastajúcou dôležitosťou biznis segmentu bol Obchodný úsek transformovaný na úsek marketingu a obchodu pre biznis zákazníkov, zároveň bol vytvorený obchodný úsek pre rezidenčných zákazníkov a marketingový úsek pre rezidenčných zákazníkov. Významnou personálnou posilou na riaditeľskej úrovni je Luis de Torres, ktorý do Orangeu prichádza na pozíciu riaditeľa úseku stratégie, práva a veľkoobchodu.
„Verím, že aj novinky v samotnej organizácii spoločnosti Orange Slovensko prispejú k podpore našej novej stratégie, naplneniu firemného poslania a dosiahnutiu ambície našej spoločnosti. Na to, aby sa nám to podarilo, sme sa rozhodli zjednodušiť a zefektívniť náš operačný model a zjednotiť fungovanie predajných a mark ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH