Orange otvoril novú inšpiratívnu predajňu na Slovensku. Je odpoveďou na potreby zákazníkov v digitálnej dobe.
Komunikačné potreby zákazníkov v súčasnosti už nie sú len o telefonovaní či pripojení na internet. Orange dnes predstavil nový koncept svojich predajní, ktorým reaguje na nové komunikačné potreby Slovákov a ktorými zvyšuje komfort pre svojich zákazníkov. Prvú z nich otvoril v nákupnom centre Aupark Bratislava. Predajňa ich inšpiruje k novým zážitkom a prinesie úplne novú skúsenosť na predajnom mieste. Je to prvý krok v evolúcii Orangeu k poskytovateľovi digitálnych služieb, ktoré umožňujú ľuďom spojiť sa so všetkým, na čom im v živote záleží.
Kompletne nový dizajn, pohodlie, inšpirácia, individuálny prístup a moderné technológie sú základom nového interaktívneho obchodu, ktorý dnes Orange predstavil verejnosti. Pri jeho tvorbe sa inšpiroval samotnými zákazníkmi, ktorých potreby sú v dnešnej digitálnej dobe podstatne širšie ako len telekomunikačné. „Koncept novej predajne vychádza z potrieb a očakávaní našich zákazníkov. Sústredíme sa na dôležité oblasti ich života, v ktorých im chceme ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH