Orange v roku 2015: Počet zákazníkov opäť rástol
V uplynulom roku najviac zákazníkov prejavilo svoju dôveru opäť Orangeu. Celkovo až 689-tisíc zákazníkov mobilných služieb sa počas roku 2015 rozhodlo podpísať alebo opätovne predĺžiť zmluvu na paušál alebo internet. Z toho viac než 52 000, čo predstavuje 23% medziročný nárast, bolo takých zákazníkov, ktorí si preniesli svoje číslo od iného operátora. Ku koncu roka 2015 evidoval Orange 2,896 milióna zákazníkov mobilných služieb, o 2 % viac ako pred rokom. Počet zákazníkov služieb pre domácnosť, teda fixného internetu a digitálnej televízie, dosiahol 201 tisíc.
Pozitívny vývoj výsledkov Orangeu odzrkadľuje jeho úspešnú profiláciu ako operátora do rodiny. Je tiež výsledkom dlhodobej orientácie Orangeu na starostlivosť o vlastných zákazníkov a investícií do zlepšovania užívateľskej skúsenosti. Vďaka tejto stratégii sa Orange opäť stal jednotkou v dôvere zákazníkov meranej v počte uzavretých zmlúv.
Pozíciu Orangeu ako operátora pre rodiny dlhodobo potvrdzuje úspech služby Navzájom zadarm ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH