Osem tipov, ako prežiť prácu v open office
Open office sa stáva čoraz viac trendom v spoločnostiach. Nejeden zamestnanec si však na nedostatok súkromia, sťaženú možnosť sústrediť sa a všadeprítomný hluk jednoducho nevie zvyknúť. Nasledujúcich osem tipov vám poradí, ako zvládnuť prácu aj v takomto pracovnom priestore.1. Využite súkromie v konferenčných miestnostiachAk máte problém telefonovať s vedomím, že vás počúvajú všetci kolegovia v kancelárii, choďte do prázdnej konferenčnej miestnosti. Zrejme tam nebudete môcť chodievať zakaždým, ale v nevyhnutných prípadoch je to dobré riešenie.2. Správajte sa k svojim kolegom tak, ako chcete, aby sa správali oni k vámZákladom dobrých vzťahov medzi kolegami pracujúcimi v open office je ohľaduplnosť. Príliš hlasné telefonovanie, prípadne jedlo zaváňajúce všade navôkol nie sú tie najvhodnejšie voľby.3. Nenarúšajte priestor svojho susedaV otvorených kanceláriách je takmer nevyhnutné rešpektovať priestor kolegu po svojom boku. Okrem toho, že by ste sa nemali priveľmi rozťahovať, ne ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH