Paradox alebo prezieravosť? Google zvažuje integrovať funkciu blokovania reklám do prehliadača Chrome
Google chce zaviesť do mobilnej aj desktopovej verzie svojho prehliadača Chrome funkciu na blokovanie reklám. Informáciu o tom priniesol The Wall Street Journal.
Úlohou novej funkcie by bolo odstrániť všetky druhy „rušivej“ reklamy, ako sú napr. pop-up okná či videá s automatickým prehrávaním alebo reklamy zobrazované na celej obrazovke pred tým, ako sa dostanete na požadovanú webovú stránku.
O spôsobe, ako bude Google implementovať túto funkciu, sa ešte diskutuje. Jedna možnosť je blokovať všetky reklamy na webových stránkach, ktoré budú obsahovať čo i len jednu problematickú reklamu. Druhá možnosť je zablokovať len obťažujúce reklamy.
Od spoločnosti, ktorá sama žije z internetovej reklamy, sa úvahy o blokovaní reklám v najpopulárnejšom webovom prehliadači na svete môžu zdať paradoxné. Google však má záujem zabezpečiť, aby používatelia webových stránok nevyužívali blokovače od iných spoločností, ktoré nerozlišujú medzi prijateľnými a neprijateľnými reklamami a niektoré z nich, napr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH