Partipost umožní hocikomu stať sa influencerom
Partipost, marketingový startup zo Singapuru, ktorý umožňuje komukoľvek, kto má profil na sociálnych sieťach, prihlásiť sa do influencerskej kampane, získal nové investície vo výške 3,5 milióna dolárov. Startup tvrdí, že od uvedenia svojej mobilnej aplikácie v roku 2018 na platformu pridal približne 200 000 influencerov a za posledných 12 mesiacov pomohol viesť 2500 marketingových kampaní v oblasti sociálnych sietí pre viac ako 850 značiek vrátane spoločností Adidas, Arnott, Red Bull, Chope a Gojek.
Podľa správy uverejnenej v marci spoločnosťou Influencer Marketing Hub sa očakáva, že odvetvie influencerského marketingu bude mať v roku 2020 hodnotu približne 9,7 mld. dolárov. Zatiaľ čo väčšina spoločností z tohto segmentu sa zameriava na pomoc značkám pri identifikácii ovplyvňovateľov s najväčším dosahom na sociálnych sieťach, Partipost umožňuje komukoľvek prihlásiť sa na účasť v kampani.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Firma chce umožniť každému uverejňovať príspevky na sociálny ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH