PayPal a Lenovo spúšťajú kampaň proti heslám
Konzorcium, ktoré pozostáva okrem iných spoločností aj z Lenova a PayPalu, spustilo novú kampaň, zameranú proti heslám. Aliancia promuje nové technologické štandardy, ktoré by mali zvýšiť bezpečnosť používateľských účtov.
Spoločnosti sa združili pod hlavičkou organizácie FIDO Alliance a prezentujú názor, že zariadenie, ktoré používateľ využije na prihlásenie do svojho účtu, by malo hrať dôležitejšiu úlohu z hľadiska autentifikácie. Takýto prístup by značne obmedzil možnosti hackerov, ktorým sa v posledných mesiacoch často darí kradnúť používateľské heslá.
Michael Barrett zo spoločnosti PayPal poukazuje na skutočnosť, že útočníci získajú heslo používateľa využitím rôznych rozšírených techník, či už ide o hádanie hesla, alebo o krádež prihlasovacích údajov. Štandardy, ktoré sa FIDO Alliance snaží presadiť, priradia prihlasovacie údaje ku konkrétnemu zariadeniu – technológia na overenie zariadenia využije čip TPM, ktorý sa nachádza v mnohých počítačoch, prípadne bude od použ ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH