Polovicu poistných udalostí riešia klienti AXA online, likvidácia je o polovicu rýchlejšia
Poisťovňa AXA ako jedna z prvých poisťovní na Slovensku a v Českej republike umožnila svojim klientom riešiť poistné udalosti v životnom poistení online. Klienti túto inováciu využívajú stále viac. Na Slovensku sa totiž od začiatku roka vyriešilo online 47 % poistných udalostí v životnom poistení, v Českej republike to bolo 52 %. Vďaka inovatívnej forme komunikácie sa doba likvidácie poistných udalostí v životnom poistení skrátila o polovicu.
Trend digitalizácie sa nevyhýba ani poisťovníctvu. Ľudia chcú čo najviac požiadaviek vyriešiť čo najrýchlejšie a najpohodlnejšie online. Preto AXA spustila minulý rok v lete online aplikáciu vyvinutú špeciálne pre český a slovenský trh. E-podateľňa umožňuje klientom nahlásiť pomocou jedného formulára viacero udalostí životného poistenia naraz (napr. hospitalizácia, pracovná neschopnosť, trvalé telesné poškodenie, chirurgický zákrok).
Rastúci podiel tých, ktorí volia túto cestu komunikácie dokazuje, že táto inovácia bola krok správnym smerom. Poč ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH