Použitie údajov z klientskych databáz na marketingové účely
Znalosť zákazníka je základný predpoklad úspešného podnikania. V dnešnej dobe je nesmierne jednoduché využiť služby directmarketingových spoločností (ďalej len DM spoločnosti) na oslovenie zákazníka ponukou šitou na mieru.
Je potrebný súhlas zákazníka?
V praxi sa najčastejšie stretávame práve s touto otázkou. Odpoveď závisí od okolností daného prípadu, pričom existuje niekoľko možností. Súhlas nie je potrebný v prípade zasielania marketingových ponúk v poštovom styku za podmienky, že predmetom spracúvania je výlučne titul, meno, priezvisko a adresa zákazníka bez možnosti priradiť k nim ďalšie osobné údaje. Súhlas nie je potrebný ani v prípade elektronickej pošty (volanie, automatické volanie, e-mail, SMS, MMS), ale iba v prípade, ak ide o priamy marketing vlastných podobných tovarov a služieb osoby, ktorá získala kontaktné informácie zákazníka v súvislosti s predajom tovaru alebo služieb v minulosti.
Súhlas je potrebný, ak ide o akékoľvek iné zasielanie elektronickej pošty. V tomto ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH