Pozoruhodný úspech Xiaomi počas Mi Fan Festivalu 2021
Spoločnosť Xiaomi, svetový líder v oblasti technológií, spolupracovala s viac ako 70 online platformami a 300 partnermi z mimointernetového prostredia* na 59 trhoch pri príležitosti osláv Mi Fan Festivalu (MFF), ktorý sa konal od 6. apríla formou celosvetovej nákupnej šou. Do 12. apríla na týchto zámorských trhoch, okrem Indie, predalo až 3,05 milióna kusov smartfónov a 1,94 milióna kusov výrobkov a zariadení tohto ekosystému. Fanúšikovia Mi a zákazníci, rovnako ako značka Xiaomi, ktorá sľubuje poskytovať inovácie a inteligentný životný štýl pre všetkých, boli nadšení inteligentnými zariadeniami Xiaomi. Na týchto trhoch sa predalo takmer 794 000 kusov inteligentných zariadení pre domácnosti a 799 000 kusov inteligentných nositeľných zariadení.
Touto každoročnou oslavou pre používateľov Xiaomi si MFF pripomína úspechy spoločnosti Xiaomi pri nadväzovaní priateľstiev so svojimi používateľmi. Na večierku MFF, ktorý sa konal pri otvorení festivalu 6. apríla v Číne, Lei Jun, zakladateľ, p ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH