Priemerné zľavy v e-shopoch počas Black Friday dosiahli 18 %
Slovenskí obchodníci sa naučili využívať fenomén Black Friday a lákali zákazníkov na zľavy. Heureka monitorovala vývoj zliav, aby sa ľudia nenachytali na nafúknuté čísla. Ukázalo sa, že priemerná zľava bola 18, nie 80 %.
Predvianočný nákupný ošiaľ sa už oficiálne začal na všetkých frontoch, aj internetoví obchodníci využili minulotýždňovú akciu Black Friday a lákali na zľavy. Za znížené ceny ponúkali tisícky druhov tovaru. Zľavy často dosahovali niekoľko desiatok percent, v niektorých prípadoch až do 80 %. „Výpredajové ceny však nie vždy zodpovedajú realite. Priemerná výška zľavy dosiahla počas minulého týždňa 18 %,“ upozorňuje šéf Heureky Tomáš Braverman.
Najvyššie zľavy dosiahli položky v kategórii oblečenie (21 %) a kozmetika (19 %). Naopak najmenšie zľavy ponúkali obchodníci na filmy, knihy, hry, hobby sortiment či detský tovar, bolo to len 16 %. „Počas uplynulého týždňa nakupovali Slováci vo veľkom, najviac kupovali sušičky potravín, slúchadlá, športové doplnky či kávovary,“ dod ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH