S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

ProCare zlepšuje marketing pomocou softvéru SAS

Tlačové správy
0
Analýza zákazníckych dát umožní firme lepšie segmentovať a presnejšie cieliť priamu komunikáciu. Sieť polikliník a nemocníc ProCare začala zefektívňovať marketingové kampane a zlepšovať predaj svojich služieb pomocou analytického softvéru SAS Enterprise Guide. Spoločnosť zbierala dáta o zákazníkoch dlhodobo, pre špecializovaný analytický softvér sa však rozhodla iba minulý rok. „Ak sa chceme o zákazníkoch dozvedieť viac a lepšie s nimi komunikovať, potrebovali sme vyčistiť naše dáta a vedieť klientské portfólio sofistikovane segmentovať. Len tak sa dokážeme zamerať na segmenty, ktoré sú pre nás zaujímavé a relevantné pre kampaň, ktorú chceme práve spustiť,“ zdôvodňuje nasadenie softvéru SAS pre analýzy dát Marek Duban, generálny riaditeľ spoločností ProCare a Svet zdravia. Napríklad, ak má pacient v ProCare zakúpený mesačný program, analytický softvér dokáže vybrať pre kampaň užšiu vzorku, u ktorej ja najväčšia pravdepodobnosť prechodu na celoročné využívanie služieb. Softvér SAS Ente ...

Redakcia PCR

Všetky autorove články
ProCare SAS

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať