Real-time grafika krajiny na nerozoznanie od skutočnosti. Quixel dodá počítačovej grafike nový rozmer bez rendrovania
Quixel vytvoril krátky film Rebirth (Znovuzrodenie), ktorý vyzerá, akoby niekto natočil video krajiny kamerou. No v skutočnosti je to animácia zhotovená pomocou Unreal Engine od Epic Games. Na vytvorenie fotorealistickej scény Quixel použil UE 4.21 a vlastnú technológiu Megascans. Film je práca troch umelcov, ktorí využili presne naskenované materiály z reálneho prostredia.
Pri príprave projektu strávili mesiac v ľadovo studených dažďoch a búrkach na Islande, odkiaľ sa vrátili s viac ako 1000 skenmi zachytávajúcimi širokú škálu prírodných prostredí. Vďaka nim mohli vznikať textúry, ktoré boli neuveriteľne realistické a zároveň sa dali rýchlo vyrábať. Výsledkom je Rebirth, 125-sekundová real-time ukážka grafického fotorealizmu prezentujúca futuristickú mimozemskú krajinu.
...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH