Reklamácie v Nay vyriešite bez bločku
Spoločnosť NAY prichádza s novou službou. Výmenu tovaru, záručnú reklamáciu alebo uplatnenie predĺženej záruky vybavíte v NAY bez dokladu o zaplatení či záručného listu. Stačí, aby ste pri reklamácii predložili klubovú kartu NAY Extra, ktorú ste použili pri kúpe tovaru.
Pokladničné doklady sú súčasťou každého nákupu. Pri cennejšom tovare vám pokladník vždy radí starostlivo si ich uschovať, a tak ukladáte blok za blokom, až sa z toho stáva slušná zbierka papierov. Pre všetkých, ktorých nebaví zbierať a archivovať pokladničné doklady, prináša NAY novú službu - reklamáciu bez bločku.
„V súčasnosti je každý zahltený takým množstvom dokumentov, že už nikoho nebaví odkladať si bločky a pri reklamácii hľadať ten pravý. Spoločnosť NAY vníma tento trend, preto sme sa rozhodli priniesť novú službu, vďaka ktorej majú naši zákazníci všetko pokope, bez starostí a v prípade potreby vždy poruke,“ hovorí Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti NAY.
Všetko čo pri takejto reklamácií ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH