SAS Fórum prilákalo marketérov aj manažérov rizík
Kvalitné dáta a ich sofistikované analýzy majú pre úspech v dnešnom biznise čoraz väčší význam. Potvrdil to 15. ročník konferencie SAS Fórum, na ktorom sa zúčastnili v Bratislave tri stovky marketérov, vedúcich pracovníkov oddelení pre riadenie rizík a iných top manažérov a analytikov z rôznych odvetví - od bankovníctva a poisťovníctva, cez telekomunikácie, verejný sektor až po utility. Tí sa spoločne so zástupcami konzultačnej a softvérovej spoločnosti SAS, ktorá konferenciu zorganizovala, ale aj prezentujúcimi hosťami zo siedmich krajín, pozreli na rôzne príklady využitia analytiky v praxi.
„Zamerali sme sa na tie najaktuálnejšie podnikateľské problémy, s ktorými sa firmy stretávajú čoraz intenzívnejšie. Sú to zvýšená miera podvodov počas finančnej krízy, potreba efektívnej komunikácie a automatizácie marketingových činností a taktiež potreba robiť podnikateľské rozhodnutia v reálnom čase," vysvetlila Hana Kvartová, riaditeľka SAS Slovakia.
Exkluzívny prieskum, ktorý pri príležitosti ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH