Slovenský startup CultureBoard zlepšil za rok náladu viac ako 3 000 firmám po celom svete.
S novým produktom sa chce priblížiť k Slido. Pomáha zvyšovať angažovanosť zamestnancov a tvoriť lepšiu firemnú kultúru postavenú na dobrej nálade. Tomu sa venuje slovenský startup CultureBoard, ktorý vďaka vtipným mémom a gifom v dotazníkoch alebo osobných odkazoch vo firmách prerazil za veľkou mlákou. Iba za jeden rok od svojho pôsobenia si produkty obľúbilo viac ako 3 000 klientov: medzi nimi firmy ako Spotify, Uber, Zoom, Coca-Cola, Starbucks, Intel, dokonca aj Harvardská univerzita. CultureBoard zároveň predstavuje novú platformu Feedbeo, ktorá sa svojimi funkcionalitami chce priblížiť k slovenskému Slido.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
CultureBoard je slovenský startup, ktorý minulý rok založili Peter Paluš a Miroslav Mihálik. Vďaka širokej ponuke mémov a gifov si ich platformu obľúbili popredné zahraničné firmy, ktoré ich využívajú v rámci internej komunikácie so zamestnancami. Až 50 z nich patrí do rebríčka Fortune 500 spoločností.
Zamestnanci majú zároveň možnosť vy ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH