Služby pri doručení tovaru sú kľúčové pre zákaznícku spokojnosť s online nákupom
Pri online nákupe je pre deväť z desiatich Slovákov rozhodujúce doručenie na druhý deň a presnejšia informácia o čase doručenia. Očakávajú aj možnosť meniť si termín a miesto prevzatia zásielky či aplikácie na sledovanie ich balíka online cez smartfón. To sú totiž služby, vďaka ktorým sa doručovanie prispôsobuje ich aktuálnemu programu. Prepravcovia aj predajcovia tak čelia výzve, ako tieto očakávania skĺbiť a priniesť zákazníkovi pozitívnu skúsenosť s nákupom.
Komunita online nakupujúcich rastie. Viac ako tretina Slovákov zapojená do prieskumu eShoppper barometer, ktorý uskutočnila kuriérska spoločnosť DPD, člen skupiny DPDgroup, nakúpi mesačne online 4 krát a vyše polovica z nich je vo veku od 18 do 34 rokov. To sú zákazníci, ktorí sú nároční a očakávajú pri nákupe flexibilitu a komfort. Tieto atribúty sú pre online obchody kľúčové, ak chcú priniesť svojim zákazníkom pozitívnu skúsenosť s nákupom a zvýšiť pravdepodobnosť jeho opätovnej návštevy v ich internetovom obchode. Práve pre ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH