Smartbanking: viac než banka v mobile
Mobilné a webové bankové aplikácie vás odbremenia od prevažnej väčšiny rutinných úkonov, ktoré ste pred érou internetového a mobilného bankovníctva riešili osobne v pobočke. Dobre to vystihuje analógia, keď klient v minulosti vyslovil pri priehradke svoju požiadavku alebo podal pracovníkovi vyplnený prevodný príkaz a banka túto požiadavku zrealizovala. Takto sa správala aj väčšina klasických bankových aplikácií pred rokom či dvoma. Moderné inteligentné mobilné aplikácie však dokážu oveľa viac.
Osobný poradca
Pokračujme v analógii návštevy pobočky kamennej banky. Aj v prípade, ak máte konkrétnu požiadavku, počas jej vybavovania alebo po ňom vám priehradkový pracovník začne ponúkať produkty, o ktorých sa nazdáva, že by vás mohli zaujať. Úmyselne sme nepoužili frázu: „mohli by byť pre vás výhodné“, ale k tomu sa ešte dostaneme. Druhý scenár pri návšteve banky je všeobecná požiadavka. Napríklad klient si potrebuje požičať určitú sumu peňazí, chce začať sporiť, prípadne potrebuje poradiť, ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH