CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Smartbanking: viac než banka v mobile

0
Mobilné a webové bankové aplikácie vás odbremenia od prevažnej väčšiny rutinných úkonov, ktoré ste pred érou internetového a mobilného bankovníctva riešili osobne v pobočke. Dobre to vystihuje analógia, keď klient v minulosti vyslovil pri priehradke svoju požiadavku alebo podal pracovníkovi vyplnený prevodný príkaz a banka túto požiadavku zrealizovala. Takto sa správala aj väčšina klasických bankových aplikácií pred rokom či dvoma. Moderné inteligentné mobilné aplikácie však dokážu oveľa viac. Osobný poradca Pokračujme v analógii návštevy pobočky kamennej banky. Aj v prípade, ak máte konkrétnu požiadavku, počas jej vybavovania alebo po ňom vám priehradkový pracovník začne ponúkať produkty, o ktorých sa nazdáva, že by vás mohli zaujať. Úmyselne sme nepoužili frázu: „mohli by byť pre vás výhodné“, ale k tomu sa ešte dostaneme. Druhý scenár pri návšteve banky je všeobecná požiadavka. Napríklad klient si potrebuje požičať určitú sumu peňazí, chce začať sporiť, prípadne potrebuje poradiť, ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
SmartBanking

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať