So službou One bankingTB máte prehľad o vašich účtoch rôznych bánk na jednom mieste
Čo je One bankingTB?
One bankingTB je nová služba, prostredníctvom ktorej Tatra banka prijíma a zobrazuje informácie o účtoch klientov z iných bánk. Podmienkou pre zobrazenie týchto informácií je potvrdenie súhlasu a udelenie prístupu k účtu vedeného v inej banke. Prístup je časovo obmedzený na 90 dní a je potrebné ho obnovovať.
Túto novinku prináša Tatra banka vďaka Európskej smernici PSD2, ktorá priniesla bankám a platobným inštitúciám povinnosť sprístupniť vybrané služby tzv. tretím stranám prostredníctvom technologického rozhrania API (Application Programming Interface).
Ak má klient účty vedené vo viacerých bankách, so službou One bankingTB má prehľad o týchto účtoch na jednom mieste a nemusí sa už prihlasovať do elektronického bankovníctva jednotlivých bánk. Pomocou tejto služby zobrazíme klientom v Internet bankingu základné informácie o ich účtoch a zostatkoch v inej banke, vrátane prehľadu pohybov na jednotlivých účtoch.
Aká je budúcnosť služby?
Tatra banka pripravuje nap ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH