Spoločnosť LG začala spoluprácu s agentúrou Native PR
Spoločnosť LG, ktorá patrí k najväčším svetovým i domácim predajcom spotrebnej elektroniky, si pre spoluprácu v oblasti public relations pre Českú a Slovenskú republiku vybrala v tendri Native PR. Cieľom spolupráce bude budovanie povesti značky a kreatívnej realizácie komunikačnej stratégie, ktorá povedie k upevneniu pozície LG na trhu. Spolupráca sa začala 1. februára 2013.
"Pre nadviazanie spolupráce s agentúrou Native PR bolo rozhodujúce to, že mala rozsiahle skúsenosti z odboru spotrebnej elektroniky a zároveň v tendri preukázala najlepší kreatívny prístup. Veríme, že agentúra sa v nasledujúcom období preukáže v realizácii konkrétnych aktivít, že naše rozhodnutie vo výberovom konaní bolo správne ", uviedol Martin Malý, tlačový hovorca LG Electronics CZ.
"Spoločnosť LG patrí vo svojom odbore medzi lídrov trhu a jej očakávania sú vysoké. Zameranie sa na zviditeľnenie tejto firmy a jej sortimentu je pre nás výzvou a verím, že v tomto ohľade splníme všetky očakávania, " uviedla Hana No ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH